Bedrijfsverzorging

AB Werkt heeft een team van ca. 75 bedrijfsverzorgers in (vaste) dienst die onze klanten en leden helpen bij ziekte en/of vakantie. Deze specialisten zijn gewend om verantwoordelijkheid te nemen en zijn er op getraind om zelfstandig te werken en desgewenst een team van mensen aan te sturen. Bedrijfsverzorgers zijn uitermate geschikt om in te zetten bij piekmomenten waar net wat extra nodig is. Of simpelweg om zelf even wat meer afstand te kunnen nemen van het dagelijkse werk. 

Tarieven

De inzet van bedrijfsverzorging wordt berekend tegen een vastgesteld uurtarief. Bent u lid van de coöperatie van AB Werkt? Dan kunt u gebruik maken van onze speciale tarieven. Nog geen lid? Bekijk hier wat de voordelen zijn.

Verzekering

Bent u door ziekte of een blessure niet bij machte om zelf de taken en verantwoordelijkheden op u te nemen of wilt u van een verdiende vakantie genieten, dan is een bedrijfsverzorger van AB Werkt een vertrouwde oplossing. U kunt ervan op aan dat alles goed doordraait tijdens uw afwezigheid.

Contact

Onze afdeling – die bestaat uit een manager, accountmanager en planners – bedrijfsverzorging AB Werkt Zuid-Nederland is opgebouwd in een regio West en Oost. Onderstaand vindt u de gegevens om met ons in contact te komen.

Algemene contactgegevens: 
Het mailadres is: bedrijfsverzorging@ab-werkt.nl
Het telefoonnummer is: 088 – 99 11 501
Noodgevallen buiten kantoortijden: 088 – 99 11 510

Planning & accountmanagers

Loes Tielemans Planner Bedrijfsverzorging bedrijfsverzorging@ab-werkt.nl
Jeroen Spierings Teamleider Bedrijfsverzorging 06 - 21 68 66 06 jspierings@ab-werkt.nl

Ontvang de nieuwsbrief

Met vacatures én informatie over werk en solliciteren