Veelgestelde vragen (FAQ)

Werk je voor AB Werkt en heb je vragen over inloggen, je gegevens, je contract of je salaris? Kijk dan eerst hier tussen de veelgestelde vragen. Kom je er dan nog niet uit, neem dan contact op met je accountmanager van AB Werkt.

Inloggen

  • Hoe krijg ik toegang tot de portal van AB Werkt

    Heb je je ingeschreven via de website, dan heb je een inlog aangemaakt. Dat is je e-mailadres en een uniek wachtwoord. Ben je op een andere manier bij ons terecht gekomen en ga je voor ons aan het werk, dan maken wij voor jou een inlog aan. Wij leggen je dan uit hoe dat werkt.

  • Ik heb geen wachtwoord. Wat moet ik doen?

    Ga naar www.ab-werkt.nl/inloggen en voer je e-mailadres in. Klik op ‘wachtwoord vergeten’. Je krijgt vervolgens in je mailbox een tijdelijke link om in te loggen. Let er op dat je dan direct een nieuw wachtwoord aanmaakt. De link die we je toesturen is maar 5 dagen geldig.

  • Ik ga voor AB Werkt aan het werk. Hoe krijg ik een inlog?

    Ga je voor ons aan het werk en heb je nog geen inlog, dan maken wij die voor je aan. Je e-mailadres is dan je inlognaam. Je kunt zelf een wachtwoord aanmaken door op ‘wachtwoord vergeten’ te klikken. Je krijgt dan een link gestuurd naar je e-mailadres. Vervolgens kun je zelf een nieuw wachtwoord aanmaken.

  • Ik heb me ingeschreven met een ander e-mailadres. Kan ik dat veranderen?

    Ja, dat kan. Log in met het e-mailadres waarmee je je je hebt ingeschreven. Vervolgens kun je op de portal je e-mailadres wijzigen. LET OP: Je weblogin gebruikersnaam verandert niet automatisch mee. Als je deze ook wilt wijzigen in je nieuwe e-mailadres of een hele andere gebruikersnaam, dan kan dit ook op de portal. De weblogin gebruikersnaam is het bij ons bekende e-mailadres tenzij je je weblogin zelf wijzigt op de portal in een andere gebruikersnaam. Je e-mailadres kan je ook zelf wijzigen op de portal.

  • Ik kan niet meer inloggen. Wat nu?

    Check of je op de juiste website bent: www.ab-werkt.nl/. Controleer of je de website goed hebt gespeld. Klik op ‘inloggen’ en vul je e-mailadres en wachtwoord in. Controleer of je je e-mailadres goed hebt ingevuld en er geen spelfouten in zitten. Ben je je wachtwoord vergeten, dan kun je een nieuwe aanvragen. Kun je dan nog steeds niet inloggen, neem dan contact op met je accountmanager.

Mijn gegevens

Tekenen van contract

  • De gegevens in mijn contract kloppen niet. Wat moet ik doen?

    Keur je contract af door te klikken op ‘afwijzen’. Geef wel de reden van afkeuren op in het daarvoor bedoelde tekstvak. Je contactpersoon neemt daarna z.s.m. contact met je op. Dan kunnen we aanpassingen doorvoeren. Dat is belangrijk, want zonder een getekend contract kunnen we jou geen salaris betalen.

  • Krijg ik een kopie van mijn contract?

    Op jouw persoonlijke portal staan al je persoonlijke documenten. Hier vind je ook je getekende contract(en). Deze blijven voor jou beschikbaar. Je kunt deze downloaden en printen als je dat wilt.

Mijn salarisstrook

  • Ik krijg geen salarisstrook. Wat nu?

    Als je voor ons werkt, zetten wij je salarisstroken voor je klaar op je persoonlijke pagina in de portal. Deze vind je onder ‘Mijn salarisdocumenten’ en dan onder ‘loonstroken’.

  • Waar vind ik mijn jaaropgave?

    Je vindt je jaaropgave op je persoonlijke pagina op de portal, bij ‘Mijn salarisdocumenten’ en dan onder ‘Jaaropgaves’. De jaaropgave van het voorgaande jaar staat uiterlijk op 1 februari voor je klaar.

Ontvang de nieuwsbrief

Met vacatures én informatie over werk en solliciteren