HR Medewerker

Solliciteer direct

HR Medewerker

  • Nr: P066494
  • LocatieSchouwen-Duiveland
  • DienstverbandVast
  • Salaris € 17,24 - 18,19 Per uur
  • Parttime of fulltime?Parttime

Als HR medewerker heb je een cruciale rol in het ondersteunen van de HR afdeling. Je hebt een zeer afwisselend takenpakket. Het ene moment ben je bezig met je bezig met administratieve werkzaamheden en het andere moment beantwoord je vragen van medewerkers. Het betreft een parttime baan voor 32 uur per week. Je werkt tussen maandag en vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. Het salaris is afhankelijk van ervaring en varieert tussen € 17,24 en € 18,19 bruto per uur. Reiskosten worden a € 0,21 per km. Heb je interesse in deze uitdagende functie? Reageer dan direct. Nog vragen na het lezen van het functieprofiel? Bel dan met Niek op 06-12834736.

Wat ga je doen?

In de functie van HR medewerker ben je o.a. verantwoordelijk voor:

  • het verrichten van administratieve werkzaamheden met als doel een correcte registratie en tijdige verwerking van gegevens;
  • aanspreekpunt voor personeel en directie;
  • het registreren, ordenen en archiveren van informatie en documentatie;
  • het uitvoeren van controles en berekeningen;
  • het uitvoeren van boekhoudkundige bewerkingen.

Wat kun je van ons verwachten?

  • vaste baan voor 32 uur per week;
  • werkdagen tussen maandag en vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur;
  • salaris is afhankelijk van ervaring en varieert tussen € 17,24 en € 18,19 bruto per uur;
  • reiskosten worden ook vergoed a € 0,21 per km;
  • voldoende opleidings- en doorgroeimogelijkheden;
  • gezellig bedrijfsfeestjes/uitjes en leuke voordelen vanuit het bedrijf;
  • doorbetaalde vrije dag op je verjaardag (alleen als je trakteert ;))
  • je komt te werken in een gezellig team met een prettige werksfeer bij een echt familiebedrijf.

Wat verwachten wij van jou?

Als HR medewerker breng je het volgende mee:

  • afgeronde opleiding MBO 4 opleiding richting administratie of HR aangevuld met relevante werkervaring;
  • in het bezit van praktijkdiploma loonadministratie of bereid dit te behalen;
  • goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschift;
  • enige kennis van de Duitse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • arbeidsvoorwaardelijke kennis en kennis van geautomatiseerde systemen;
  • teamplayer, nauwkeurig en goede communicatieve vaardigheden.
Solliciteer direct

Waarom AB Werkt?

Onze medewerkers geven ons een dikke 8!

Alles goed geregeld: van je salaris tot je pensioen

Naast je salaris bouw je vakantiegeld en vakantiedagen op

Door scholing investeren we in je toekomst

Eén vast aanspreekpunt die je kent en die weet wat je kan

In 4 stappen een baan bij AB Werkt

1 Vind jouw baan

Vind jouw baan

Schrijf je bij ons in, reageer direct op een vacature of neem contact met ons op. Samen zoeken we de best passende baan voor jou.

2 Kennismaking met AB Werkt

Kennismaking met AB Werkt

Dat kan bij ons op kantoor of digitaal. We gaan dieper in op jouw werkverleden en kijken welke job bij je past.

3 Op gesprek bij het bedrijf

Op gesprek bij het bedrijf

We stellen je voor bij een bedrijf en in een kennismakingsgesprek kom je erachter of het een match is. Zo ja, dan kun je aan de slag!

4 Een contract! Gefeliciteerd.

Een contract! Gefeliciteerd.

We verzamelen de laatste gegevens en maken je contract. Getekend? Tijd om je eerste werkdag te plannen!

Schrijf je in en zoek je baan!

Meer vacatures in
Regio Zeeland

Ontvang de nieuwsbrief

Met vacatures én informatie over werk en solliciteren