Tevredenheidsonderzoek; verbeter onze dienstverlening

artikel

Op dinsdag 2 november ontvang je als klant, lid en medewerker van AB Werkt een e-mail met het verzoek om deel te nemen aan ons jaarlijkse tevredenheidsonderzoek. De mail wordt verstuurd uit naam van ons onafhankelijk onderzoeksbureau Flycatcher. Deelname aan het onderzoek duurt ongeveer 10 minuten. De antwoorden worden vanzelfsprekend vertrouwelijk behandeld en geheel anoniem verwerkt.

Met de respons van het onderzoek en bijhorende resultaten, gaat AB Werkt er alles aan doen om de dienstverlening naar opdrachtgevers en medewerkers te verbeteren. We willen dat medewerkers het naar hun zin hebben op hun werk. Maar ook dat ze tevreden zijn over bijvoorbeeld de afhandeling van het contract, gewerkte uren, salaris en het contact met de contactpersoon van AB Werkt. Voor onze klanten streven we naar een hoge kwaliteit van medewerkers, goede contractuele afhandeling en ook het contact met onze contactpersonen.

We zijn benieuwd naar je mening. Waardevol om in de toekomst nóg beter in te kunnen spelen op je wensen en behoeften. Alvast bedankt voor de medewerking.

De vragenlijst is t/m 25 november a.s. in te vullen.

Ontvang de nieuwsbrief

Met vacatures én informatie over werk en solliciteren