AB Werkt Service
- Ben je medewerker van AB Werkt Service? Klik dan hier
Onderstaand een handig overzicht waarbij per week vermeld staat wanneer je de uren bij ons moet aanleveren en wanneer je salaris uitbetaald wordt. Je gewerkte uren vul je in je persoonlijke portal in.
Het kan zijn dat het bedrijf waar je werkt de gewerkte uren zelf aan ons doorgeeft. In dat geval hoef jij verder niets te doen behalve eventueel je vakantie-uren doorgeven via de portal.
Goede vrijdag (15 april)
Normaal krijg je op vrijdag je salaris uitbetaald. Op vrijdag 15 april – Goede Vrijdag – verwerken de banken echter geen betalingen. Daarom wijzigt onze planning voor de verloning en betalen we het loon al op donderdag 14 april uit. Om dit mogelijk te maken, dienen de gewerkte uren van week 14 uiterlijk maandag 11 april vóór 17.00 uur ingeleverd te zijn in de digitale portal. Ontvangen we de uren na dit moment, dan kunnen we op zijn vroegst pas op vrijdag 22 april uitbetalen.
Hemelvaartsdag (26 mei)
Op donderdag 26 mei – Hemelvaartsdag – zijn wij gesloten. Daardoor wijzigt ook onze planning van de verloning in deze week. Om ervoor te kunnen zorgen dat het loon zoals gebruikelijk op vrijdag 27 mei wordt uitbetaald, dienen de gewerkte uren van week 20 uiterlijk maandag 23 mei vóór 17.00 uur ingeleverd te zijn in de digitale portal. Alle uren die wij na die tijd ontvangen, worden op zijn vroegst op vrijdag 3 juni uitbetaald.
E-Flex / Payroll
- Ben je medewerker van AB Werkt E-Flex of Payroll? Klik dan hier
Voor jou geldt alleen een aanpassing i.v.m. Hemelvaartsdag. Op die dag (26 mei) zijn wij gesloten. Hierdoor ontvang je je salaris deze week eenmalig op vrijdag in plaats van donderdag.