Aangepaste aanlevertijden uren i.v.m. feestdagen – Opdrachtgevers

artikel

AB Werkt Service

  • Ben je opdrachtgever van AB Werkt Service? Klik dan hier

    Onderstaand een overzicht wanneer de uren ingeleverd of goedgekeurd moeten worden en wanneer het salaris aan de medewerker uitbetaald wordt. De gewerkte uren ontvangen we graag digitaal via de portal. Als de medewerker zelf zijn uren invoert op de portal dien je deze op tijd goed te keuren. Zijn de uren door de medewerker wel op tijd ingeleverd maar niet op tijd goedgekeurd, dan verloopt dit zoals gebruikelijk automatisch.

    De medewerkers hebben dit bericht ook ontvangen.

    Goede Vrijdag (vrijdag 15 april)

    Onze medewerkers krijgen normaal op vrijdag hun salaris uitbetaald. Op Goede Vrijdag 15 april verwerken de banken echter geen betalingen. Daarom wijzigt onze planning voor de verloning en betalen we het loon al op donderdag 14 april uit. Om dit mogelijk te maken, dienen de gewerkte uren van week 14 uiterlijk dinsdag 12 april vóór 17.00 uur ingeleverd en/of geaccordeerd te zijn in de digitale portal. Ontvangen we de uren na dit moment, dan kunnen we op zijn vroegst pas op vrijdag 22 april uitbetalen.

    Zijn de uren door de medewerker wel op tijd ingeleverd maar niet op tijd goedgekeurd, dan verloopt dit zoals gebruikelijk automatisch.

    Hemelvaartsdag (26 mei)

    Op donderdag 26 mei – Hemelvaartsdag – is AB Werkt gesloten. Daardoor wijzigt ook onze planning van de verloning in deze week. Om ervoor te kunnen zorgen dat het loon zoals gebruikelijk op vrijdag 27 mei wordt uitbetaald, dienen de gewerkte uren van week 20 uiterlijk dinsdag 24 mei vóór 17.00 uur ingeleverd en/of geaccordeerd te zijn in de digitale portal. Alle uren die wij na die tijd ontvangen, worden op zijn vroegst op vrijdag 3 juni uitbetaald.

    Zijn de uren door de medewerker wel op tijd ingeleverd maar niet op tijd goedgekeurd, dan verloopt dit zoals gebruikelijk automatisch.

    Heb je nog vragen naar aanleiding van bovenstaande, neem dan contact op met je accountmanager.

E-Flex / Payroll

  • Ben je opdrachtgever van AB Werkt E-Flex of Payroll? Klik dan hier

    Koningsdag (27 april)

    Op woensdag 27 april – Koningsdag – is AB Werkt gesloten. Daardoor wijzigt ook onze planning van de verloning in deze week. Om ervoor te kunnen zorgen dat het loon zoals gebruikelijk op donderdag 28 april wordt uitbetaald, dienen de gewerkte uren van week 15 uiterlijk dinsdag 26 april vóór 12.00 uur ingeleverd en geaccordeerd te zijn in de digitale portal. Alle uren die wij na die tijd ontvangen, worden op zijn vroegst op vrijdag 6 mei uitbetaald.

    Hemelvaartsdag (26 mei)

    Op donderdag 26 mei – Hemelvaart – zijn we gesloten. Daardoor wijzigt ook onze planning van de verloning in deze week. De gewerkte uren van week 20 dienen uiterlijk woensdag 25 mei vóór 12.00 uur ingeleverd en geaccordeerd te zijn via de portal. De medewerker ontvangt het salaris dan eenmalig op vrijdag in plaats van donderdag. Ontvangen we de uren na bovenstaand moment, dan kunnen we op zijn vroegst pas op donderdag 2 juni uitbetalen.

    Wij sturen de medewerkers ook een mail met de aangepaste planning.